Úklid
kanceláří
v Praze

Pravidelný úklid komerčních prostor. Od 999 Kč měsíčně. Vezmeme si vlastní nářadí a vybavení.

Zvládneme uklidit jakoukoliv místnost

Uklizíme komerční prostory, např. obchody, sklady, kanceláři nebo obyčejné byty. Za tři roky jsme se rozrostli, udělali jsme spoustu chyb a hodně jsme se naučili. Nyní uklízíme nejen domy, ale i velké místnosti!

Máme čestný a srozumitelný ceník úklidu v kancelářích

Chápeme, že jednoduchost a jasnost je dobrá věc. Proto nemáme žádné skryté ceny ani nástrahy. Vše je jasné a předvídatelné.
Jednorázový
Po předplatném
do 50 m²
do 100 m²
do 150 m²
do 200 m²
do 50 m²
do 100 m²
do 150 m²
do 200 m²

Proč si musím domluvit konzultaci s manažerem?

Všechny prostory jsou jedinečné a vyžadují odpovídající odhad. Pokud pošlete fotografie a videa vaší kanceláře k odhadu, nemůžeme vidět všechny detaily, ale manažer může při setkání objektivně spočítat, odhadnout náklady na úklid a stanovit minimální cenu.

Co o naší práci říkají podnikatelé?

Služeb společnosti „Ohayno“ využívá více než 120 společností. Průměrné hodnocení našich úklidových služeb je 4,9 z 5.

Elizaveta Leščová, Shine Dance Academy
Irina Novak, PTV - průmyslový televizní výbor
„Ohayno“ je naším partnerem pro úklidové služby. Během této doby se společnosti „Ohayno“ podařilo prokázat vysokou úroveň profesionality a kompetence. Denní úklid, který v našem tanečním studiu provádějí paní na úklid vaši firmy je kvalitní a včas dokončený. Jsme spokojeni se službami, které nám úklidová firma „Ohayno“ poskytla, a doporučujeme ji jako profesionálního a spolehlivého partnera.
5
5
Elizaveta Leščová, Shine Dance Academy
Rádi bychom vaší společnosti poděkovali za tvrdou práci vašich zaměstnanců. Zvláštní poděkování patří Lilianě Kastranové za kvalitní úklid. Byla velmi pozorná při práci v problematických a těžko přístupných místech a kancelář uklízela velmi svědomitě, důkladně a čistě. Od pracovníků průmyslového televizního výboru – moc děkujeme, jsme velmi spokojeni.
5
5
Irina Novak, PTV – průmyslový televizní výbor

Svěřují nám úklid kanceláří

Úklidíme kdykoli během dne i noci

vyberte čas

Uklízíme ráno, než začnete pracovat

Čistíme stěny, podlahy, lišty, skříně, okna a zrcadla. Čistíme koberce, předložky a čalouněný nábytek. Čistíme koupelnové vybavení i všechny druhy povrchů, včetně desek skříněk a bílé techniky.

Uklidíme večer, když všichni odejdou domů

Na konci dne uklízečky uklidí kancelář. Umyjí podlahu a nádobí, otřou všechny povrchy včetně nábytku a posbírají odpadky ze stolů. Úplný seznam služeb je předem dohodnut s klientem.

Časté dotazy a odpovědi

Jak dlouho trvá úklid v kanceláři?

Doba trvání úklidu v kanceláři závisí na druhu úklidu, velikosti místnosti a konaných služeb. 

Musím zajišťovat čisticí prostředky?

Můžeme pracovat s vlastním vybavením i dodanými spotřebními materiály klienta. Dáváme přednost vlastním čistícím prostředkům, protože naši pracovníci vědí, jak s nimi zacházet a jak je správně použít pro daný typ povrchu. Pokud chce klient používat výhradně své přípravky, požádáme ho o instruktáž a neneseme odpovědnost za jejich účinky.

Kdo jsou vaši zaměstnanci, kteří mi budou uklízet kancelář?

Naši zaměstnanci jsou většinou ženy ve věku kolem 45 let. Jsou prověřeni bezpečnostní službou a vyškoleni, takže zvládnou všechny úlohy v rámci úklidových služeb, které poskytujeme.

Jak zaručujete kvalitu úklidu?

Práci uklízečů kontrolují především naši vedoucí pracovníci. Sledují kvalitu úklidu a čas, který na něm stráví. Pokud zákazník není spokojen s úrovní poskytovaných služeb, může to sdělit paní na úklid a ona práci předělá.

Co zahrnuje generální úklid kanceláři?

Na generálním úklidu kanceláří se podílí tým uklízečů s profesionálním vybavením a spoustou nástrojů. Čistí se podlahy, vodorovné a svislé plochy (uvnitř i vně), nábytkové kování, utírají prach ze stěn, vzdálených rohů a vytápěcích radiátorů. Čistí se lišty a spáry, dělá se chemické čištění podlah (v případě potřeby).

Můžete umýt okna v kanceláři?

Ano, mytí oken je doplňková služba, která je dostupná za poplatek. Existují však obchodní centra, jejichž majitelé nám zakazují mýt je zvenčí, a v takovém případě je myjeme pouze zevnitř. Pro takové případy máme vlastní průmyslové horolezce, kteří mohou okna umývat i zvenčí.

Čistíte koberce a kancelářský nábytek?

Ano, jedna se o doplnkovou službu. Doporučujeme provádět čištění jednou za čtvrt roku, zejména pokud se jedná o open space kancelář, tj. kancelář, do které přichází velké množství klientů. Služba je k dispozici kdykoli (ráno, odpoledne nebo večer). Koberec a nábytek lze ihned po chemickém čištění používat. 

Je možné provádět úklid ráno/večer?

Ano. Můžeme přijet před začátkem pracovní doby nebo po ní. To ovlivní cenu, protože pro uklízeče je obtížnější dostat se k místu příliš brzy nebo příliš pozdě.

Kolik stojí úklid mé kanceláře a na čem záleží cena?

Cena úklidu kanceláře je cca 1000 Kč (2-3 úklidy měsíčně). Záleží na čase a množství práce, nákladech na pracovní sílu, a potřebě doplňkových služeb (mytí oken, chemické čištění atd.). 

Uzavíráte smlouvu?

Ano, můžeme s klientem uzavřít smlouvu. Minimální doba trvání smlouvy je 3 měsíce. Můžeme také pracovat na základě smlouvy o veřejné nabídce.

Je možné provést platbu z účtu právnické osoby na běžný účet?

Ano, je to možné v okamžiku podepsání smlouvy. Obvykle na konci každého měsíce zákazník zašle peníze za odpracovaný měsíc na vystavenou fakturu.

Poskytujete slevy na běžný úklid pro mé zaměstnance?

Ano, poskytujeme slevu 15% na všechny úklidové služby, kromě těch, které jsou poskytovány po předplatném. 

Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku, zeptejte se našeho pozorného a zdvořilého manažera. Odpovíme velmi rychle a s láskou 🙂

Ohayno – #1 v úklidu kanceláří

Nabízíme nejrychlejší a nejkvalitnější úklid komerčních prostor různého typů. Poskytujeme služby v kancelářích v Praze a okolí. Za výsledek jsme zodpovědní my.

Chcete-li využívat naše služby, je nutné:

  • Zanechte přihlášku na naší webové stránce, zavolejte nám nebo napište na sociální sítě.
  • Náš specialista přijede na místo, aby provedl prohlídku a úvodní posouzení.
  • Ještě týž den vám na základě obdržených údajů vypracujeme a zašleme cenovou nabídku. Pokud vám to vyhovuje, uzavřeme smlouvu.
  • Během 1-7 dnů vybereme paní na úklid, zajistíme potřebné vybavení a nářadí pro úklid vaší kanceláře a pustíme se do práce.

Kolik stojí úklid kanceláří v Praze?

Velikost kancelářeCenaDoba úklidu
50-100 m²1500 Kč4-6 hod týdně
100-200 m²2500 Kč6-8 hod týdně
200-300 m²3500 Kč8-10 hod týdně
300-500 m²4500 Kč10-12 hod týdně
V tabulce jsou uvedeny přibližné ceny a doba čištění. Náklady se mohou lišit v závislosti na konkrétních službách, které je třeba provést.
Cena úklidu v Praze závisí na typu úklidu, velikosti prostor, doplňkových službách a dalších faktorech. Základní cena za běžný úklid kanceláří je od 20 Kč/m², a pokud potřebujete vyčistit prostory po rekonstrukci – od 35 Kč/m².

Na čem závisí cena?

Náklady na služby závisí na několika faktorech, mezi něž patří například:
01
Velikost kanceláře
02
Míra znečištění místnosti
03
Míra přeplněnosti nábytkem
04
Druh úklidu

Druhy úklidu

U naší společnosti si můžete objednat jakýkoli druh úklidu: pravidelný (každodenní), generální, po rekonstrukcích, povodních, požárech atd. Pracujeme v Praze a okolí.
01

Každodenní úklid

Cílem každodenního úklidu kanceláří je udržovat společné prostory a pracovny zaměstnanců v čistotě. Provádí se na principu shora dolů.

Nejprve uklízečky očistí od prachu čela skříněk, poličky, stolky, okenní parapety a další vodorovné plochy. Poté se provádí chemické čištění čalouněného nábytku a podlah. Následuje mytí podlah na vlhko, vynášení odpadků, výměna pytlů na odpadky, dezinfekce umyvadel, klik dveří a záchodů.

02

Generální úklid

Abyste udrželi své kancelářské prostory v čistotě, je třeba čas od času provést generální úklid.

Generální úklid kanceláří je náročný na práci. Proto je lepší svěřit ho odborné úklidové firmě. Obvykle gen. úklid zahrnuje mytí oken, dveří, obkladů a lakovaných povrchů. Měkký nábytek, podlahové krytiny a různý nábytek lze také čistit chemicky.

03

Úklid po rekonstrukci

Po rekonstrukci v nové kanceláři je třeba nejprve odstranit stavební prach a vyčistit všechny povrchy včetně oken.

To vyžaduje více času a úsilí a také použití profesionálního vybavení a speciálních přípravků. Před zahájením prací odborník obvykle navštíví danou místnost, aby posoudil rozsah znečištění, určil náročnost prací a vybral čisticí prostředky apod.

04

Ranní úklid kanceláře

Pokud mají zaměstnanci nepravidelnou pracovní dobu a často zůstávají dlouho po práci, je nejlepší uklízet ráno.

Naši uklízeči přijedou na místo před začátkem pracovního dne, provedou dohodnutou práci a opustí kancelář, přičemž po sobě zanechají dokonalou čistotu.

05

Večerní úklid kanceláří

Stejně oblíbenou službou je i večerní úklid kanceláří. Za prvé, uklízeči nejsou časově omezeni. Mohou se více věnovat určitým úkolům, aniž by se museli obávat, že je nestihnou udělat včas před příchodem pracovníků.

Po důkladném vyčištění podlah a nábytku někdy trvá, než ošetřené povrchy uschnou. Pokud se úklid provádí večer, určitě stihnou uschnout před začátkem pracovního dne.

Proč nám můžete věřit?

01

K přijímání zaměstnanců přistupujeme velice pečlivě

Naše bezpečnostní služba prověřuje všechny zaměstnance, zda nemají negativní minulost. Pracovat mohou pouze uklízeči s dobrou reputací a bez jakýchkoliv zlozvyků.
02

Používáme pouze profesionální čistící prostředky

Disponujeme nejlepší technologií na trhu úklidu. Naši technici znají odpovídající vybavení, nástroje a produkty, které jim pomohou efektivněji se vypořádat se znečištěním.
03

Sledujeme kvalitu práce personálu

Pokud zákazník není spokojen s kvalitou služeb, provedeme nové čištění, poskytneme slevu nebo zcela vrátíme peníze.
04

Stojíme za férovými cenami

Naše cenové schéma je zcela zřetelná. Chcete-li ušetřit, můžete si vždy zajistit předplatné na úklidové služby.

Jak se postaráme o bezpečnost?

Naše úklidová firma zaměstnává pouze prověřené pracovníky. Před přijetím na školení a stáž procházejí budoucí paní na úklid v naši firmě důkladnou kontrolou naší bezpečnostní službou.

Kde nás najdete?

Kancelář naši společnosti se nachází v ul. Na Harfě 712/7, Vysočany, 190 00 Praha 9.

Naše úklidové služby jsou dostupné po celé Praze a v předměstích. Požadavky přijímáme 24/7.

Pro získání dalších konzultaci kontaktujte nás na tel.

Ohodnoťte, jak jsme byli užiteční
4.92/5
Celkový počet hlasů: 38 | Střední: 4.92/5