Čištění čalouněného nábytku
Naše úklidová firma poskytuje čištění čalouněného nábytků v Praze. K čištění se používají ekologické čisticí přípravky, takže je to bezpečné pro děti a zvířata.
Co vlastně čistíme?
Čištění těchto objektů je nejčastější zakázkou naši firmy:
- Čištění pohovek
- Čištění sedaček
- Čištění sedacích souprav
- Čištění židlí
- Čištění křesel
- Čištění polštářů na gauči
- Čištění pufů
Služba čištění je cenově výhodnou volbou. Nemusíte nikam chodit, stačí nám zavolat +420 770 668 279 nebo napsat online.

Čištění sedaček – náš ceník
Manažer potřebuje znát některé podrobnosti, aby mohl vypočítat cenu:
- velikost objektu
- pokud se jedná o pohovku, zda je rozkládací nebo pohyblivá
- přítomnost skvrn, jejich závažnost
- zda se klient snažil zbavit nečistot sám a jaké prostředky použil
- také je důležité zjistit složení, proto požádáme klienta o vyfocení štítku
- nejlepší je provádět čištění oboustranně, protože vlhkost z jedné strany se šíří na druhou, což může způsobit vznik skvrn na druhé straně matrace
Při objednávání čištění pohovky bude pro zákazníka užitečné vědět, že jedno místo k sezení měří přibližně 50-60 cm a dvě místa k sezení přibližně 150 cm.
Pokud si objednáte čištění společně s úklidem domácnosti, bude cena výrazně nižší!
Objekt | Cena |
---|---|
Pohovka | 1 místo k sezení – 400 Kč 2 místa – 800 Kč 3 místa – 1200 Kč |
Rohové sofa | od 400 Kč |
Křeslo | od 400 Kč |
Židle | 90 Kč/ks |
Pohovkový polštář | 90 Kč/ks |
Puf | 180 Kč/ks |
Minimální hodnota objednávky by měla být 1500 Kč.
Cenu čištění pohovek, židlí, křesel atd. v naši firmě ovlivňuje také použití drahých čistících prostředků, které neobsahují žádné škodlivé látky. Jejich použití je bezpečné pro drahé povrchy (hlavní je vybrat správný výrobek), lidi i zvířata.
Pokud narazíte na nabídku čištění pohovek, sedaček, gauče apod. za příliš nízkou cenu, může to znamenat, že firma používá levné výrobky nebo neefektivní vybavení.
Jak fungujeme
Čištění čalouněného nábytku se skládá z několika fází.
Posouzení rozsahu prací a získání informací o objektu
Před zahájením čištění si pracovník prohlédne objekt a zjistí následující informace:
- co je uvedeno na štítcích
- typ znečištění a skvrn
- typ barvení
- zda jsou okolní části předmětu zrezivělé
- zda je předmět defektní (zlomy, deformace, spálená nebo vybledlá místa atd.)
Aby bylo čištění sedacích souprav, gauče, pohovky a dalšího nábytku co nejefektivnější, položí pracovník zákazníkovi následující otázky:
- Stáří objektu. Pokud je příliš staré, nemusí se čištění vyplatit.
- Předchozí zkušenosti s čištěním. Někdy je příčinou poškození čalounění chybné čištění a použití nevhodných prostředků.
- Typ znečištění a jeho stáří. Aby bylo čištění účinné, je nutné zvolit správný typ čisticího prostředku. K tomu je důležité znát zdroj nečistot. Stopy po kuličkovém peru, moči a zbytky jídla je třeba odstranit různými způsoby.
- Typ výrobků, které zákazník používá. Nejčastěji zákazník provede první čištění sám, a když zjistí, že skvrna zůstala na místě nebo se zvětšila, zavolá čistírnu. Je důležité, abyste paní na úklid sdělili, jaké přípravky byly použity.
Upřímné a podrobné odpovědi na všechny otázky pomohou uklízečkám lépe se s nimi vypořádat.

Postup prací
Čištění začíná přípravou odstraňování skvrn a poté specialista zajistí ochranu okolních povrchů. Například parkety je třeba pečlivě chránit, protože při čištění mohou nabobtnat. Před použitím odstraňovače skvrn uklízeči vyčistí povrch vysavačem.
Poté se skvrny odstraní pomocí organického hypoalergenního čisticího prostředku a provede se kompletní čištění pomocí moderního profesionálního vybavení.
Aby se zabránilo nepříjemným pachům, je třeba dbát na odstranění vlhkosti. Sušení může být přirozené, v tomto případě je důležité, aby byla místnost dobře větraná, nebo umělé vysušit pomocí fénů.
Péče o bezpečnost zákazníků
Provádění úklidu bez čistících prostředků není možné, ale jsou ve všech podobách a velikostech. Pro čištění používáme pouze hypoalergenní ekologické produkty z Německa, Turecka, Rakouska a USA. Jedná se o drahé prostředky, protože se snažíme nešetřit na zdraví našich zákazníků.
Následující důvody, proč byste měli objednat čištění u nas:
- Služba je poskytována doma, nemusíte přemýšlet, jak naložit gauč nebo židle do auta.
- Každý z našich pracovníků je vyškolený profesionál, který umí pracovat s vybavením a čistícími prostředky.
- Abychom zaručili bezpečnost našich klientů a jejich majetku, prověřujeme každého zaměstnance, zda nemá záznam v trestním rejstříku, problémy z předchozích zaměstnání, přicházejí k nám pouze lidé s čistým rejstříkem a bez zlozvyků.
- Jsme vždy na straně klienta; pokud nejste s výsledkem spokojeni, práci předěláme, poskytneme vám slevu nebo problém vyřešíme jinak.
Abyste se mohli rozhodnout, podívejte se na recenze našich zákazníků.